尋日比黎老師搞一搞,今日返工都有少少驚,驚緊幾時又比人姦。天氣熱,照舊去廁所先,今次睇清楚黃老師係唔係度先,真係係度,話:「早晨呀黃老師!」黃老師:「早晨,抹身呀!」我話:「係呀,太臭」黃老師笑說:「你流左好多汗WOR小肥仔,同埋你個肚皮都幾多毛WOR」我打左個冷震,原來尋比佢睇到。黃老師:「驚咩者,男人多毛先性感MA」走個陣竟然搣一搣我個肚側邊,我嚇到彈起,佢笑住講:「hoho,幾彈手」呢間學校D老師係唔係好耐無掂男人呀!

洗一洗毛巾,入廁格抹一抹,爽晒,出番去再洗一洗先。嘩,黎老師又係度,我話:「早晨黎老師!」黎老師笑:「早晨,好驚我咩?尋日唔開心咩!」我尷尬咁笑:「又真係幾開心既」黎老師洗完手話:「下次比你再爽D,我尋晚同老公玩唔夠,拜拜」臨走前渣我個pat。

又一日新既開始,有D後悔尋日無渣黎老師對波,事情泥得太快,只識坐係度比佢搞,仲咁快射左,我平時無咁快架,真係架,咪住,我同緊邊個講我無射得咁快?我又唔係成日都要開OT,我諗「下次」唔會咁快有既。

又到午飯時間,食完自家飯盒後去個廁所先。小個便後,去洗手時見到音樂老師林老師,她身材矮小,大概嘴巴到我粒LIN,但個胸唔細,應該有C,我話:「林老師,食飽未!」林老師聲音嬌滴滴地話:「食飽啦,你呢!」我話:「都飽啦,快D食完可以休息下。」林老師洗完手正想離開,突然冼腳撞埋我到,佢個頭捱住個胸口,佢好驚,即刻按住我心口借力起身,噢...兩隻中指岩岩係我粒的,high到我透了一口大氣,林老師好怕羞咁話:「對唔住呀」然後衝左出去。

到了大約四點,老師去開會或負責課外活動,我比較少ORDER,通常我都係呢個時間去廁所,因為無咩爭廁所。小個便後去洗手,又有人入泥,原來係黃老師,佢第一時間閂窗,然後係我後面從後攬住我個胸,姿勢好似男女企係度後入搞野,但而家男女位置調轉。佢不斷搓我個胸,令我全身都肌肉收緊,過癮非常但又唔可以叫出泥,好似比人強姦咁,我勉強開口問:「黃老師,你點解要咁?」我在鏡中望到佢個好淫,捱近我耳邊講:「尋日五點半我未走,岩岩透過窗口見到你同黎老師入廁格,雖然我見唔到咩事,但你兩個十分鍾先出番泥,黎老師整理條裙,咁我都知咩事啦!呀...你對波真係幾好搓。」我邊透大氣邊講:「你唔好再搞我啦,因間有人入泥呀」黃老師突然好大力渣我,然後笑淫淫講:「好,下次有機會再搞,好快,哈哈」死啦,以後去廁所要預左比人搞?

又到五點,收工,我過一過教員室先,睇睇兩位"partner"係唔係度,已經唔係度,電腦已經熄左同無袋係坐位,我放心去洗手。當我洗緊手個陣,昨天同黎老師搞野既廁格既門突然開左,原來黃老師竟然等我,佢笑住講:「我都話好快下次有機會再搞啦!過泥啦」佢一手就拉我入去,閂門,我又一次坐係馬桶比人搞,不過今次我有經驗,我即刻渣黃老師對波先啦,但佢竟然推開我,佢話:「衰仔唔好咁心急,我解左個bra扣先啦」佢解開後拉起T-shirt,露出一對好堅廷既胸,型狀圓圓的,根本就是一對完美的黃糖砵仔榚,我伸手去搓,柔軟兼有彈性,我一邊搓,一邊渣,總之任何手部姿勢都用上,佢個樣都表示出好享受,仲咬唇同LAM利,我條野已經硬晒。佢偷睇我下面,雖然我係著牛仔褲,但佢都睇到我下面已經漲起,突然雙眼放光,推開我雙手並且話:「係時侯啦!」迅速解開我既褲紐扣同拉鍊,一次過拉開我兩條褲,我條野已經立直係佢面前啦~~~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    色情小說 學校
    全站熱搜

    sexyladyland 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()