大戰完,我同黎老師軟攤在椅,我話:「真係估唔到可以插你!」黎老師話:「你無諗過搞我?我身才唔好咩?」我話:「唔係,只係平時只有性幻想,無諗過真係有咁既一日。」黎笑道:「咁你有無諗過搞邊個老師呀?」我諗一諗後話:「有架,坐你隔離既文老師,教家政既梁老師呀」黎錯愕左一下,問:「梁老師好肥WOR,你都岩?」我話:「肥唔緊要,大波大羅,同埋肚皮未大過波就得。」黎笑道:「你真淫,其實文老師可以搞架,我下次幫你問下。」今次我錯愕左一下:「下,竟然你知佢可以?」黎說:「我都聽過佢講偷食,你貪人個pat大呀!」我笑笑:「係,而且同你差唔多年紀,我鍾意?」黎笑:「你個咸濕仔,睇下文老師肯唔肯比你搞啦!著衫走」

而家D學校真係好多科目,有時搞埋就業訓練,呢間學校有間模擬酒店房,訓練學生做執房同電器維修,學期尾比學生重新設計,一房多用。我返工時間係長短週,點解?我點知,總之唔係老師,就個個都要返長短週。今日星期六,我既工作就係去「酒店房」整整電腦,因為有人投訴上唔到網,又話無聲,一於慢慢整。

我拎齊工具兼對講機,入到酒店房當然嘆下先啦,奉旨入去wor,閂門開冷氣同電視,訓係度睇下先。睇左一陣,聽到門有人開,我即刻轉身到電腦邊扮整。道門開左後見到銀姐,我鬆一口氣,我話:「早晨銀姐,嚇死我,以為當值主任。」銀姐笑道:「唔使驚,我泥睇睇洗手間有無野要加同埋洗一洗者。」我笑:「咁我繼續做野先,大家各有各忙。」佢有佢去廁所,我有我整電腦。

整到中途,銀姐搞掂,出泥拍我膊頭問:「小DD,搞掂未呀?」我話:「差唔多啦,不過慢慢搞,係度坐多陣者。」銀姐一邊掃我背脊一邊講:「真辛苦,好彩呢度有冷氣。」比佢掃我好唔自然,我擰一擰個身就話:「係呀,有冷氣,你有野做走先呀,我會閂門。」銀姐扮溫柔講:「你趕我走,驚我阻住你做野呀!定嫌棄我掃你呀!我個仔都有你咁大啦」我話:「唔係,只係你掃我有D痕者。」銀姐笑淫淫講:「咁又係,講出去話我抽你水都無人信啦,我五十歲人」我聽到後突然諗起:「呢句說話好似係.....」銀姐今次放肆用雙手掃我,什至係掃前面,我打左個冷震,兩粒的都硬左,佢兩隻中指終於落到我兩粒的,佢竟然興奮到笑左出泥,我擰轉面講:「銀姐....」銀姐話:「就係講到無人信,所以我盡情摸你。」佢推我落床,然後話:「訓好D,你放心,我唔會同你做,我想抽下水者,好耐無掂過侯生仔。」我真係好驚,我都未掂過五十歲既女人,唯有合埋眼啦。

銀姐除左我件衫,係我身上不斷亂摸,尤其鍾意玩我粒LIN。雖然佢係老女人,但比佢摸到我舒服,我忍唔住透大氣。佢情緒越泥越high,開始除埋我條褲,見到我條野硬左,隔住底牌不斷摸,我話:「你又話唔做!」佢話:「我係唔做呀,睇下者。」佢除埋我底褲,成條腸企係佢面前。佢渣住我條野當藝術品咁望泥望去,又托下我個袋,直情係「鑑賞」。睇左一陣之後,佢忍唔住啦,終於含左落去,我知呢個時間講咩都無用,唯有享受下啦,我感受到佢個嘴上上落落咁啜,我配合下:「銀姐,你含得我好舒服,落力D呀,呀....呀...我好快射架啦」我望下佢個樣,佢又望住我淫笑。含左唔知幾耐,佢停左,走去床頭坐係度,捱住牆,佢話:「我想你『隊』我個口。」我諗都唔諗,起身對住佢個嘴「隊」入去,我聽到佢umum聲,因為佢好用力啜實我條野,佢對手攬住我個pat,幫我加速,我個袋不斷拍打佢下巴,我越插越爽,邊插邊叫:「銀姐,你個嘴吸力好勁,好好隊呀,吸實D,吸實D,呀...呀...好正呀,第一次插五十歲既亞姨原來咁正,就到啦...我要全速狂插啦呀.呀.呀.呀.呀.呀.呀.呀.呀.呀.呀~~~~~~~~~~~~~~~」射晒出泥,佢幫我吞晒,笑笑口,好滿足。銀姐話:「今次真係補,下次我地夾腸腸好嗎?」我呆一呆,佢掀起件衫,wa..對野唔細wor,平時件衫原來係太鬆身,所以唔覺,起碼D cup,但彈唔彈手架!我話:「有機會試下!」

我地執好D就走人,對講機突然有聲傳出,有人叫我上去教員室,主任搵我,我火速飛上去,原來今日當值主任係........文老師。

arrow
arrow
    文章標籤
    色情小說 學校
    全站熱搜

    sexyladyland 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()