close

我叫阿明,係一個電腦支援技術員,簡單D講就係電腦打雜,任何同數碼產有關既野都關我事,包括影相同拍短片。我係一間中學返工,呢間學校奇怪既地方,就係由於女職員比男職員多,所以職員樓層既廁所係無分男女,只有三個廁格,我既經歷和這三個廁格有莫大既關係....

十月時份,熱到抽筋,全身都濕當然第一時間衝入廁所抹抹汗。我岩岩扯高件衫,走過廁格,預備洗濕毛巾時,冷不防黃老師正在洗手,嚇到我即刻拉低件衫,佢對住鏡中既我笑一笑,我唯有尷尬咁笑一笑,唔知佢見到乜呢。黃老師係體育老師,二十多歲,古銅色皮膚,樣貌有d似混血,長髮及肩,由於是運動老師,所以身材超好,約170CM.而且不是一般減肥OL般只有瘦,胸部同屁股仍有唔錯既線條,目測B cup,都正常既,太大妨礙運動,屁屁唔大但很挺,靚........股.........佢走左之後,我洗毛巾,然後入廁格捽身,驚有另一個老師入泥。我除晒衫褲捽,先發現自己硬左,無計,個屁股加長腿真係太引誘,諗下諗下,聽到鐘響,又要做野啦,咪諗啦。

返入電腦房,我既位置係一個角落,學生都係呢度上堂,無堂上時我一個人做乜都得,當然要做好工作先啦,我個電話響起:「阿明,我搞唔掂個file呀,過泥!」黎老師搵我幫手,黎老師大約四十歲,戴眼鏡,長頭髮,矮矮瘦瘦但仍有B cup,皮膚白白,擁有熟女既韻味,加上斯文的音調,令我很羨慕佢老公。我走到黎老師身傍問一問咩事,大家研究後佢讓開我整,但佢好似好好學,污個頭過泥,係我左邊,我好自然避開,因為我驚我忍唔到嘴落去,聞到佢既體香,差D令我又硬。一個小問題,好快搞掂,我話:「黎老師,得架啦,你再試下。」佢坐番埋去試,即刻得左,佢超興奮笑出泥,仲捉住我對手,wa...很滑呀...我面紅了...佢笑完後講左句唔該同鬆手,我返番自己位。

到左下午,同黎老師同銀姐(接近五十歲既工友,有少少皺紋)同班學生出去睇畫展,平日應該不會去工友,因為有一個教學助理無返,唔夠人手,所以搵工友,我既工作都係影相拍花絮,天氣太熱,每當離開校車,進入室內之前,我都出汗。入到畫展,學生自己睇,黎老師走過拍我手臂話:「做咩大汗呀!」我話:「係呀.我肥呀。」佢望望我身型笑住話:「咁都叫肥,haha」唔知點解我會覺得佢係抽我手臂水。終於睇完,我返到學校又飛入廁所抹汗。當我抹完後行去洗手盤,又見黎老師,佢又拍我手話:「唔該晒,阿明,你抹汗呀!」我話:「係呀!污租ma」佢又笑:「男人出D汗先似男人架小朋友」我有D尷尬,佢臨走時拍拍我背席,又抽我水。

今日影左好多相,黎老師趕住要,唯有執靚佢啦,執執下已經五點半,平日班老師五點應該走晒,所以我無過去搵黎老師,只將堆相放係佢個網上harddisk,臨放工前去一去廁所先。我入廁所後發現有職員用廁所,而我習慣去廁所前先洗一洗手。呢個時候聽到廁所水聲和開門,又係黎老師,我問:「未走?我搞掂啦,你可以check下你個account(放file既網上harddisk位置)。」黎老師笑笑道:「唔該晒,我都差唔多走,但要預備好聽日份文件,諗住你聽日比相我後我一貼相就搞掂。」佢洗完手就話拜拜,經過廁格突然大叫,我行埋去問咩事,佢叫我望下,我驚驚地,望下馬桶,唔覺有野,佢話有野行泥行去,我扮晒大男人咁鼓起勇氣行入去望下有咩啦,突然黎老師推我,入埋廁格,仲閂門。

我好驚咁擰過去,問佢咩事,佢笑吟吟話:「阿明,五點半學校好少人,我同你係度唔會有人知,你比我摸下你,你唔好諗住叫,你估出面D人聽到我地呢度有聲,信我搞你定你搞我呀?」我話:「你想點摸?」佢話:「坐底」,我唯有坐底,吞一吞口水,佢分開自己雙腿,露出黑色under,仲有Lace,坐上我大比,我聞到令我扯旗既體香,佢雙手肆意係我身上亂摸,摸到我粒LIN,我即刻high到叫左出泥,佢知道我敏感,用兩隻食指繼續摸我粒的,硬左都繼續摸,兩隻指尖貼著粒的打轉,真係好high,有時仲渣下我個胸,笑住講:「唔錯呀,小小肥,有肉地比我渣」我加快呼吸,心口震盪,黎老師越搞越high,即情拉起我件衫,啜我粒LIN,我忍唔住攬住個頭,下面上下搖動,但我未除褲架,我high到忘我,下體同佢既下體隔住條褲都磨左幾下,呀~~~我竟然射左,佢知道我射左,無難為我,即刻停手,笑住講:「今日當係熱身先,同埋你唔好同人講,無人信,下次玩開心D,hohoho~~~」

我真係有開心,又驚,一方面熟女既味道同廿幾歲既女人真係唔同,我有個新partnet,正,另一方面我會唔會做左性奴架,佢成日都話我講無人信,因間我唔想搞時佢威脅我搞過佢咪大獲...見步行步啦~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    色情小說 電腦
    全站熱搜

    sexyladyland 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()