close

當我入到教員室,見到只有文老師一個人,問一問佢咩事,原來只係電腦有少少問題,我移一移電線就得左。文老師:「唔該晒,係呢,酒店房部電腦得未?」我話:「搞掂架啦,星期一黎老師可以用架啦!」文老師:「你同我一齊落去睇一睇呀,黎老師叫我跟一跟,確實用到我地想用既野。」我:「OK!」岩岩上泥又落番去。

我同文老師落到酒店房後,我跟住佢行去部電腦,佢突然轉身,攬住我嘴!我推開問:「你唔睇部電腦?」佢笑話:「黎老師同我講過話你想同我扑野,而家成全你LOR。」我又驚又喜,喜係可以搞文老師,驚係由佢把口講出「扑野」。文老師一把亮麗長髮,面長長,鼻高高,眼大大,笑容甜甜的,無黎老師個樣咁淫,而且有點斯文。文老師:「上床訓係度啦!比我嘴你。」我未上床已經比佢推落床,佢不斷同我打車輪,唔係普通既嘴,係主動既啜。一邊啜一邊雙手摷我個頭,好熱情,我亦都好肉緊攬住佢掃背脊。雖然之前插過黎老師,又比兩個女人含過,但今次有前奏,爽好多。佢開始鍚面鍚頸,雙手緊貼我肚皮,緩緩向上推,想幫我除衫。兩隻手指公上到我胸口自然摸我兩粒的,當佢摸到後停低唔除我件衫,兩隻手指公停係兩粒的上面打圈,wa...high死呀,我自己除埋件衫。

佢申出條利少少,利尖輕碰我右邊粒的,挑下挑下,然後又用嘴唇輕啜,我比佢搞到透大氣,佢見到我心口起伏,心情更high,好快搞埋我另一粒的,雙手自己除衫除褲,我都除埋兩條褲啦。文老師著淺綠色內衣褲,對波應該只有A cup,唔緊要,個pat超大。佢好快除晒,唔等我幫佢除,我地兩個已經全裸,佢爬係張床,雙手支持上半身,慢慢爬去前,同我講:「泥呀小明,你唔係鍾意我大屁股咩,我翹起等你呀。我立即返身去佢後面,wa...好大呀,我忍唔住貼番面上去,雙手搓下呢個大屁股,我估有38吋,玩左一陣後我都跪係後面,條周對岩位就隊入去啦。

我按住佢個屁股不斷插,拍拍聲,好響,果然係大屁股,文老師:「呀...呀...come on baby...come on...harder...harder....」文老師鍾意講英文?文老師繼續講:「oh..oh..fuck me...fuck quickly...give me a power.呀~~~」叫到好高音好淫,我話:「你唔怕出面聽到?」文老師扯晒氣講:「唔...唔怕...呢間房...諗住...諗住...呀...比學生呀...夾BAND...隔...隔音呀...呀...呀...繼續呀...」我話:「頂...頂...入D...好正呀大屁股,有無38吋呀?」文老師好嬲好大聲叫:「40呀...係唔係好撚大呀...再快D啦...please...」wa...四十吋咁大,我要出盡力呀,我話:「我開turbo啦...隊隊隊...」

房間除左我地兩個呻吟聲,就係啪啪聲。呢個時候,文老師話:「唔夠快,等我幫你。」佢竟然用力將個pat去我個方向推過泥,仲越推越快,一邊大叫:「yes...yes...i..i...am...iam...coming...don't..don't shoot..pls...ar....ar...is coming...........」佢開始抽筋,我繼續插,我問:「我射得未呀?」佢話:「得啦..你射得就射啦」我就射個陣抽番出泥,對住個pat射,佢個40吋大股比我D精整濕晒,我仲用條周拍佢個pat幾下。正..好滿足。雖然岩岩先比銀姐含完,但對住巨股真係充滿力量地忘我狂插,而家先識?。
 

arrow
arrow
    文章標籤
    學校 色情小說
    全站熱搜

    sexyladyland 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()